Veel gestelde vragen

Inhoud

Bestellen & bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Wessels Workwear doet u eenvoudig door onderstaande stappen te volgen.

  1. Plaats uw artikel(en) in het winkelmandje
  2. Wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u de bestelling
  3. Vervolgens gaat u naar ‘Doorgaan naar afrekenen’
  4. Controleer uw persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig uw afleveradres
  5. Wanneer al uw gegevens kloppen, klikt u op ‘Ga naar de kassa’
  6. Bevestig de bank van uw keuze en plaats de bestelling.

Alle vermelde prijzen in de webshop zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

U ontvangt uw bestelling zo spoedig mogelijk. Wessels Workwear zal uw bestelling uiterlijk 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling aan u verzenden.Bij bestellingen die na 14.00 uur, of in het weekend, worden geplaatst kan het een werkdag extra duren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 7,50 inclusief btw.

Is bestellen vanuit het buitenland mogelijk?

Momenteel is het niet mogelijk om te leveren in andere landen dan Nederland.

Retourneren & ruilen

Hoe kan ik mijn bestelde product retourneren?

Volg onderstaande instructies op om de verzending en verwerking van uw retouren voorspoedig te laten verlopen:

  1. Controleer of u aan de retourvoorwaarden voldoet:
    1. U heeft het product na ontvangst niet langer dan 28 dagen in uw bezit
    2. Kleding is in originele staat en voorzien van originele verpakkingen
  2. Vul de retourbon die u ontvangen hebt bij uw bestelling aan de voorzijde in
  3. Stuur dit formulier mee met uw retour
  4. Verstuur het pakket in een goed beschermende verpakking. Bewaar uw verzendbewijs, welke u ontvangt bij het afleverpunt, totdat uw retour door ons is verwerkt.

Kan ik mijn product ruilen?

Op dit moment is het bij Wessels Workwear niet mogelijk om een product te ruilen. Natuurlijk kunt u het product wel retourneren en een vervangend product bestellen.

Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Bij binnenkomst van uw retour zal het product door ons gecontroleerd en verwerkt worden.  Bij goede ontvangst zal het aankoopbedrag uiterlijk 14 dagen na ontvangst aan u worden gecrediteerd. Dit zal gebeuren op de rekening waarmee u hebt betaald.

Hoe werkt het met de portokosten bij retourneren?

Wessels Workwear doet zijn uiterste best om producten van goede kwaliteit voor een scherpe prijs aan u aan te bieden. Om die reden is het voor ons helaas niet mogelijk om ook de verzendkosten van een retourzending op ons te nemen.

Betalen

Hoe kan ik bij Wessels Workwear betalen?

U kunt uw bestelling betalen met iDeal, online betalen via je eigen bank (ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers). Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen met iDeal.

Kan ik veilig betalen bij Wessels Workwear?

Bij Wessels Workwear kunt u veilig uw producten afrekenen. De betalingsgegevens zijn volledig afgeschermd. We maken gebruik van een SSL-verbinding. Hierdoor worden alle persoonlijke gegevens versleuteld waardoor anderen de informatie niet kunnen inzien of op welke wijze dan ook kunnen achterhalen. Een veilige website kunt u herkennen aan het slotje onderaan uw scherm tijdens het betalen.

Hoe wordt de BTW gerekend door Wessels Workwear?

Alle genoemde prijzen in de webshop zijn inclusief BTW (wettelijk is vastgesteld dat voor dit type product de BTW 21% is). Het precieze BTW-bedrag  vindt u terug bij uw betaaloverzicht en in uw bestelbevestiging. De bestelbevestiging is tevens uw factuur.

Service & garantie

Wat kan ik doen met een klacht?

Wessels Workwear staat voor kwaliteit en service en we vinden het dan ook belangrijk dat u tevreden bent met onze producten en service. Mocht het onverhoopt zo zijn dat u niet geheel tevreden bent dan komen we graag met u in contact. Dit kunt u eenvoudig doen door ons contactformulier in te vullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op, maar uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw klacht. Wilt u liever persoonlijk contact bel dan met onze klantenservice, bereikbaar op 0343- 551987 van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. Mailen kan ook naar info@wesselsworkwear.nl.  In overleg met u zullen we zoeken naar een passende oplossing. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de oplossing die wij u bieden dan kunt u met uw klacht terecht bij de Europese Online Geschillenplatform (ODR) (http:/ec.europa.eu/odr).

Hoe lang heb ik garantie?

Op alle producten uit onze webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Dit houdt in dat het bestelde product moet doen wat u, de consument, redelijkerwijs van het product mag verwachten. Let wel, producten slijten en dit is relevant voor de garantie op een product. Als het normaal is dat bepaalde aspecten van een product slijten, dan valt dit niet binnen de garantie, tenzij de slijtage te snel optreedt.

Wanneer vervalt de garantie?

De garantie vervalt indien:

TOP